Úvod Média Tiskové zprávy Tiskové zprávy 2017 Nová služba zdarma - domácí asistence při řešení nouzových situací pro smluvní zákazníky

Nová služba zdarma - domácí asistence při řešení nouzových situací pro smluvní zákazníky

Nová služba zdarma - domácí asistence při řešení nouzových situací pro smluvní zákazníky

24. leden 2017

Společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. připravila od 1. 1. 2017 pro své smluvní zákazníky novinku

- asistenční službu při řešení nouzových situací spojených s únikem vody za vodoměrem, kterou může využít každý zákazník s platnou odběratelskou smlouvou na dodávku pitné vody. Jedná se o vlastníky nemovitostí, individuální odběratele, bytové domy, nebo družstva či firmy.

Asistenční služba zahrnuje domácí asistenci a refundaci úniku vody, je zdarma a k dispozici 24 hodin denně, 365 dnů v roce.

V případě vzniklé nouzové situace za vodoměrem je nezbytné kontaktovat asistenční službu na telefonním čísle 212 812 212. To je číslo dispečinku společnosti United Assistance, která je partnerem tohoto projektu.  Zde nahlásí jméno, příjmení, telefonní číslo, číslo a adresu odběrného místa pro možnost identifikace a upřesní podrobnosti. Upřesnění vzniklé situace je velmi důležité. Na základě informací od zákazníka posílá dispečer asistenční služby odborníka, který provede odborné práce v rozsahu dvou hodin. Klient za výjezd vozidla a provedené nezbytné práce nic neplatí. Na jedno odběrní místo může zákazník MOVO zdarma využít tři asistenční služby ročně. 

Asistenční služby zahrnují rovněž refundaci úniku vody. Jde o částečnou náhradu nákladů na vodné, způsobené únikem vody v důsledku prokazatelně nastalé nouzové situace, a to za podmínek, že spoluúčast odběratele na úniku vody dosáhne výše 10 m3, což je minimální limit pro refundaci, a maximální limit pro refundaci úniku vody je stanoven na 15 tisíc Kč na jedno odběrné místo za rok.

 

Více informací na www.smv.cz, www.unitedassistance.cz
nebo na zákaznických linkách 840 668 668 / 601 276 276

Hlášení havárií

Hlášení havárií:

840 668 668
601 276 276
(NONSTOP)

provolba 1
pro oblast Olomouc a Prostějov

provolba 2
pro oblast okresu Zlín

Žádost o informace o existenci inženýrských sítí

Potřebujete zjistit, zda v dané lokalitě jsou vodovodní a kanalizační sítě? Potřebujete získat data o vodárenských sítích.
Pak vyplňte žádost a informace vám bude zaslána.

Provozní doba ZC

Provozní doba zákaznických center:

 

Pondělí   8 – 12    13 -17

Úterý        pouze po domluvě

Středa     8 – 12    13 -17

Čtvrtek     pouze po domluvě

Pátek       8 – 12

 

Reservační systém
Vyžaduje Adobe Flash Player