Úvod Zákazníci Kontakty pro zákazníky Mobilní zákaznická linka

Mobilní zákaznická linka

MOVO PŘIDÁVÁ DALŠÍ ČÍSLO NA ZÁKAZNICKOU LINKU - 601 276 276

V rámci zkvalitnění služeb pro své zákazníky společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a. s., vyšla vstříc svým zákazníkům a zavedla další číslo na zákaznickou linku. Ke stávající bílé lince 840 668 668 přibylo mobilní číslo 601 276 276. Ti, kteří mají neomezený tarif u mobilních operátorů anebo u pevné linky, tak získávají možnost nově volat v rámci svého tarifu bez dalších nákladů.

Zákaznická linka MOVO je specializované pracoviště, které slouží k hromadnému zpracování telefonních hovorů. Zákazníci zde obdrží informace o dodávkách pitné vody, odkanalizování, fakturaci, smlouvách, kvalitě vody, poruchách na vodovodní či kanalizační síti nebo plánovaných výlukách. Na základě požadavků klientů můžeme rovněž upravit výši zálohy, vyřešit reklamace, poradit, jaké doklady jsou třeba k sepsání smlouvy, jak postupovat při zřizování přípojky a také co dělat, když vodoměr neukazuje správně.

Operátoři jsou na zákaznické lince k dispozici 24 hodin denně 7 dnů v týdnu.

 

MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s.

840 668 668
601 276 276
www.smv.cz

Hlášení havárií

Hlášení havárií:

840 668 668
601 276 276
(NONSTOP)

provolba 1
pro oblast Olomouc a Prostějov

provolba 2
pro oblast okresu Zlín

Žádost o informace o existenci inženýrských sítí

Potřebujete zjistit, zda v dané lokalitě jsou vodovodní a kanalizační sítě? Potřebujete získat data o vodárenských sítích.
Pak vyplňte žádost a informace vám bude zaslána.

Provozní doba ZC

Provozní doba zákaznických center:

 

Pondělí   8 – 12    13 -17

Úterý        pouze po domluvě

Středa     8 – 12    13 -17

Čtvrtek     pouze po domluvě

Pátek       8 – 12

 

Reservační systém
Vyžaduje Adobe Flash Player