Úvod Média Tiskové zprávy Zákazníci ocenili služby Moravské vodárenské

Zákazníci ocenili služby Moravské vodárenské

Zákazníci ocenili služby Moravské vodárenské

9. listopad 2016

Letošní telefonický průzkum spokojenosti zákazníků ukázal vysokou spokojenost s úrovní služeb

Průzkum pro společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS - International Business and Research Services s.r.o. Výzkumu se zúčastnilo 700 respondentů z Olomoucka, Prostějovska a Zlínska, z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem, v době od 1. září do 7. října 2016.

Z průzkumu vyplývá, že celková spokojenost s úrovní služeb je na vysoké úrovni - spokojeno je 94% zákazníků společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s, což je nad úrovní dlouhodobého benchmarku trhu. Tzv. benchmark trhu neboli průměrná hodnota pro podobné segmenty trhu, dosahuje přibližně 89%. Nejvyšší vliv na celkovou spokojenost má kvalita pitné vody.

S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 93% dotázaných, zejména z řad individuálních zákazníků a bytových družstev a celkem 84% zákazníků společnosti uvedlo, že pije kohoutkovou, největší nárůst byl zaznamenán u bytových družstev. Spokojenost s plynulostí dodávek se stále drží na vysoké úrovni, což potvrdilo celých 98% dotázaných.

Vysoká 98% je i spokojenost s profesionalitou pracovníků dodavatele, hlavně u firem a individuálních zákazníků.

Spokojenost s dostatkem informací mírně vzrostla v průměru na 91%, nejvyšší spokojenost 100% byla u bytových družstev a 94% u firem. Požadovaný způsob poskytování informací se liší podle segmentů. Individuální zákazníci nejvíce preferují zákaznickou linku, firemní zákazníci a zástupci bytových družstev zase internetové stránky.

Rádi bychom poděkovali všem dotazovaným, kteří se s ochotou zúčastnili našeho průzkumu spokojenosti, jehož závěry jsou pro nás velmi důležitou a užitečnou zpětnou vazbou a získané výsledky budeme zohledňovat při dalším směřování zákaznické komunikace a celkovém zlepšování poskytovaných služeb společnosti.

Hlášení havárií

Hlášení havárií:

840 668 668
601 276 276
(NONSTOP)

provolba 1
pro oblast Olomouc a Prostějov

provolba 2
pro oblast okresu Zlín

Žádost o informace o existenci inženýrských sítí

Potřebujete zjistit, zda v dané lokalitě jsou vodovodní a kanalizační sítě? Potřebujete získat data o vodárenských sítích.
Pak vyplňte žádost a informace vám bude zaslána.

Provozní doba ZC

Provozní doba zákaznických center:

 

Pondělí   8 – 12    13 -17

Úterý        pouze po domluvě

Středa     8 – 12    13 -17

Čtvrtek     pouze po domluvě

Pátek       8 – 12

 

Rezervační systém
Vyžaduje Adobe Flash Player