Úvod O společnosti Podporujeme Hlasové zprávy pro nevidomé

Hlasové zprávy pro nevidomé

Zákazníci zaregistrovaní do systému SMS info dostávají zdarma zprávy o haváriích. Vzhledem k velkému zájmu o tuto službu, společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. přistoupila k rozšíření možností poskytování informací o vodě i pro nevidomé občany, a to formou hlasových zpráv. Nevidomý zákazník tedy při registraci požádá o nastavení hlasových zpráv místo SMS.

Pro aktivaci bezplatné služby jsou tři způsoby:


- zaregistrovat se na www.voda-info.cz - zde si zákazník může vybrat typ SMS, které chce odebírat
- nejjednodušší je zaslat SMS ve tvaru VEOLIA na číslo 720 001 112 - operátorka následně zavolá zpět a registraci vyřídí společně se zákazníkem
- nejrychlejší možnost je zavolat na Call centrum Veolia a na čísle 840 111 112 operátorka provede registraci v reálném čase

POZOR!
Nevidomí zákazníci mohou využít poslední dva uvedené způsoby – tedy přihlásit se přes operátora Call centra, který mu zavolá i když pošle SMS.

 

Chcete-li podpořit nevidomé nebo se dozvědět něco nového klikněte na:

www.tyflocentrum-ol.cz. Na této adrese najdete podrobnosti týkající se veřejné sbírky.


 

Hlášení havárií

Hlášení havárií:

840 668 668
601 276 276
(NONSTOP)

provolba 1
pro oblast Olomouc a Prostějov

provolba 2
pro oblast okresu Zlín

Žádost o informace o existenci inženýrských sítí

Potřebujete zjistit, zda v dané lokalitě jsou vodovodní a kanalizační sítě? Potřebujete získat data o vodárenských sítích.
Pak vyplňte žádost a informace vám bude zaslána.

Provozní doba ZC

Provozní doba zákaznických center:

 

Pondělí   8 – 12    13 -17

Úterý        pouze po domluvě

Středa     8 – 12    13 -17

Čtvrtek     pouze po domluvě

Pátek       8 – 12

 

Rezervační systém
Vyžaduje Adobe Flash Player