Úvod Zákazníci Aplikace Moje Veolia

Aplikace Moje Veolia

Aplikace Moje Veolia Vám umožní okamžitý a zabezpečený přístup k Vašemu internetovému zákaznickému účtu. Získáte tak např. přehled o Vaší smlouvě, zálohách a vystavených fakturách, spotřebě vody, provedených odečtech nebo můžete provést platbu zálohy a faktury online.

Aby bylo možné aplikaci používat, je nutné mít založený internetový zákaznický účet. Pokud jej nemáte, můžete se registrovat zde: https://portal.smv.cz/registrace

Vytvoření účtu je dostupné pro všechny zákazníky MOVO. Pro pohodlnější používání je v aplikaci možné využít přihlášení pomocí biometriky (otisku prstů).                                                     

Aplikace Moje Veolia je pro Vaše mobilní zařízení připravena volně ke stažení jak v internetovém obchodu Google play pro zařízení se systémem Android, tak v App store pro zařízení se systémem iOS.

Hlavní funkce, které Vám aplikace přinese:

  • přehled faktur, záloh a přijatých plateb,
  • možnost online plateb faktur a záloh,
  • přehled spotřeby a její grafické znázornění,
  • informace o provedených odečtech,
  • možnost nahlášení samoodečtu,
  • e-podatelna pro podání hlášení, žádostí či dotazů,
  • přehled zadaných požadavků,
  • online rezervace schůzky na zákaznickém centru,
  • registrace ke službě SMS Info,
  • mapa aktuálních havárií a plánovaných výluk,
  • přehled důležitých kontaktů Vašeho dodavatele vody.

Hlášení havárií

Hlášení havárií:

840 668 668
601 276 276
(NONSTOP)

provolba 1
pro oblast Olomouc a Prostějov

Vyjadřovací portál SMV

Pomocí našeho vyjadřovacího portálu získáte informace o sítích v provozování naší společnosti a můžete vložit projektovou dokumentaci k vyjádření.