Úvod › Zákazníci › Aplikace Moje Veolia
Mobilní aplikace Moje Veolia Vám umožní okamžitý a zabezpečený přístup k Vašemu internetovému zákaznickému účtu. Získáte tak např. přehled o Vaší smlouvě, zálohách a vystavených fakturách, spotřebě vody, provedených odečtech nebo můžete provést platbu zálohy a faktury online.
Aby bylo možné aplikaci používat, je nutné mít založený internetový zákaznický účet. Pokud jej nemáte, můžete se registrovat zde: https://portal.smv.cz/registrace
Vytvoření účtu je dostupné pro všechny zákazníky MOVO. Pro pohodlnější používání je v aplikaci možné využít přihlášení pomocí biometriky (otisku prstů).
Aplikace Moje Veolia je pro Vaše mobilní zařízení připravena volně ke stažení jak v internetovém obchodu Google play pro zařízení se systémem Android, tak v App store pro zařízení se systémem iOS.
Hlavní funkce, které Vám aplikace přinese:
Odkaz na internetové stránky naší společnosti, kde naleznete veškeré aktuální informace o dodávce pitné vody a ostatních službách naší společnosti.
Hlášení havárií
Hlášení havárií:
840 668 668
601 276 276
(NONSTOP)
provolba 1
pro oblast Olomouc a Prostějov
provolba 2
pro oblast okresu Zlín
Žádost o informace o existenci inženýrských sítí
Potřebujete zjistit, zda v dané lokalitě jsou vodovodní a kanalizační sítě? Potřebujete získat data o vodárenských sítích.
Pak vyplňte žádost a informace vám bude zaslána.