Úvod Zákazníci Asistenční služba při nouzových situacích

Asistenční služba při nouzových situacích

Řešení nouzových situací 

domácí asistence při úniku vody za vodoměrem pro smluvní zákazníky

Společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. připravila od začátku letošního roku pro své smluvní zákazníky novinku - asistenční službu při řešení nouzových situací spojených s únikem vody za vodoměrem, kterou může využít každý zákazník s platnou odběratelskou smlouvou na dodávku pitné vody. Jedná se o vlastníky nemovitostí, individuální odběratele, bytové domy, nebo družstva či firmy.

Služba je zdarma a k dispozici 24 hodin denně, 365 dnů v roce.

V případě vzniklé nouzové situace za vodoměrem je nezbytné kontaktovat asistenční službu na telefonním čísle 212 812 212.

K zákazníkovi přijede asistenční služba a provede odborné práce v rozsahu dvou hodin. Klient za výjezd vozidla a provedené nezbytné práce nic neplatí. Na jedno odběrní místo může zákazník MOVO zdarma využít tři asistenční služby ročně.  Partnerem MOVO na tomto projektu je renomovaná asistenční služba United Assistance.

Hlášení havárií

Hlášení havárií:

840 668 668
601 276 276
(NONSTOP)

provolba 1
pro oblast Olomouc a Prostějov

provolba 2
pro oblast okresu Zlín

Žádost o informace o existenci inženýrských sítí

Potřebujete zjistit, zda v dané lokalitě jsou vodovodní a kanalizační sítě? Potřebujete získat data o vodárenských sítích.
Pak vyplňte žádost a informace vám bude zaslána.

Provozní doba ZC

Provozní doba zákaznických center:

Pouze po předchozí rezervaci!

 

Pondělí   8 – 12    13 -17

Středa    8 – 12    13 -17

Pátek      8 – 12

 

Pokladna uzavřena!