Úvod › Zákazníci › Kontakty pro zákazníky › Zákaznická linka
Zákaznická linka společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. funguje nonstop, jak pro hlášení havárií vody a kanalizace, tak i pro zákaznické informace.
Zákaznická linka společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. je specializované pracoviště, které slouží k hromadnému zpracování telefonních hovorů. Zde vy, naši zákazníci, obdržíte požadované informace od zkušeného operátora, který s vámi bude řešit záležitosti týkající se dodávky pitné vody a odkanalizování vody odpadní, příp. dalších problémů či reklamací atd.
Získáte odpověď nebo radu na dotazy týkající se fakturace, smluv, kvality vody, poruch na vodovodní či kanalizační sít a další potřebné informace.
Na základě Vašich požadavků upravíme výši zálohy, vyřešíme reklamace, poradíme, jaké doklady jsou třeba k sepsání smlouvy, poradíme, jak postupovat při zřizování přípojky, co dělat, když vodoměr neukazuje správně, a to vše pouze prostřednictvím telefonu.
Cena hovoru: *1,60 Kč/min (s DPH)
Z důvodu rychlosti a efektivnosti vyřizování vašich požadavků, vás žádáme o uvádění evidenčního čísla odběru a čísla smlouvy při jakémkoliv kontaktu s naší společností. Evidenční číslo odběru naleznete na vaší odběratelské smlouvě či každé faktuře vpravo nahoře.
*Uvedená cena hovoru je účtována pouze volajícím z pevné sítě společnosti Teléfonica O2. Cenu hovoru, která Vám bude účtována, lze ověřit u Vašeho mobilního operátora.
Hlášení havárií
Hlášení havárií:
840 668 668
601 276 276
(NONSTOP)
provolba 1
pro oblast Olomouc a Prostějov
provolba 2
pro oblast okresu Zlín
Žádost o informace o existenci inženýrských sítí
Potřebujete zjistit, zda v dané lokalitě jsou vodovodní a kanalizační sítě? Potřebujete získat data o vodárenských sítích.
Pak vyplňte žádost a informace vám bude zaslána.