Úvod Zákazníci Měření spotřeby a odečty Ověření správnosti měření Jednoduchý test

Jednoduchý test

Uzavřete všechny spotřebiče vody a podívejte se na vodoměr. Pokud se vodoměr otáčí, jde o únik . Méně častou variantou je napojení „jiného odběratele„ na Váš vnitřní rozvod vody. Jestliže vodoměr při testu stojí, může být zvýšená fakturace způsobena krátkodobým zvýšením spotřeby (protékající záchod aj.), nebo vadnou funkcí vodoměru.

V tomto případě doporučujem využít možnosti přezkoušení vodoměru.
Vodoměry běžně užívané k fakturaci mají měřící ústrojí poháněné vodou, takže se nemůže stát, že by se vodoměr točil, aniž by jím voda protékala. Může však v ojedinělých případech (nejčastěji při zanesení) měřit vyšší množství, než je stanoveno technickými předpisy.

Případné nesrovnalosti, připomínky, nebo reklamace vám pomůže vyřešit Zákaznická linka nebo se prosím osobně obraťte na kterékoliv kontaktní místo společnosti.

Hlášení havárií

Hlášení havárií:

840 668 668
601 276 276
(NONSTOP)

provolba 1
pro oblast Olomouc a Prostějov

provolba 2
pro oblast okresu Zlín

Žádost o informace o existenci inženýrských sítí

Potřebujete zjistit, zda v dané lokalitě jsou vodovodní a kanalizační sítě? Potřebujete získat data o vodárenských sítích.
Pak vyplňte žádost a informace vám bude zaslána.

Provozní doba ZC

Provozní doba zákaznických center:

 

Pondělí   8 – 12    13 -17

Úterý        pouze po domluvě

Středa     8 – 12    13 -17

Čtvrtek     pouze po domluvě

Pátek       8 – 12

 

Rezervační systém
Vyžaduje Adobe Flash Player