Úvod Zákazníci Průzkum spokojenosti Průzkum 2009

Průzkum 2009

Zákazníci jsou spokojeni s pitnou vodou

   Každý rok na podzim provádí agentura Ipsos Tambor průzkum spokojenosti zákazníků pro všechny společnosti skupiny Veolia Voda. Více zde (dokument Adobe PDF)zde 457.8 KB.

   Poslední průzkum na Moravě se uskutečnil v říjnu 2009. Bylo osloveno přes 1100 odběratel a zástupců firem a bytových družstev. Z průzkumu vyplynulo, že více než 92 % dotázaných je spokojeno se službami společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. Výsledky průzkumu společnost využije k dalšímu zlepšování služeb pro své zákazníky. 

   Pátý ročník telefonického průzkumu spokojenosti zákazníků dopadl velmi pozitivně.
99,5 % zákazníků je spokojeno s profesionalitou našich zaměstnanců a 89,3 % s kvalitou pitné vody...

   Cílové skupiny průzkumu byly stanoveny tři, a to individuální zákazníci, správci bytových domů a firmy.

   Operátorky oslovily více než tisíc zákazníků z okresů Olomouc, Prostějov a Zlín a ptaly se jich na jejich názor a zkušenosti s vodou. Zákazníci skupiny Veolia Voda v České republice jsou z 92,7 % spokojeni s poskytovanými službami.

   MORAVSKOU VODÁRENSKOU a.s. (MOVO), její služby a zaměstnance hodnotili zákazníci velice dobře;  89,3 % našich odběratelů je spokojeno s kvalitou dodávané pitné vody a 99,5 % s profesionalitou našich zaměstnanců a 86 % respondentů pije vodu z kohoutku, což je o 3 % více než loni.

   Naše zákazníky nevíce zajímají informace o kvalitě vody, pak následuje cena a v neposlední řadě i odstávky vody. Také spokojenost s řešením plynulostí dodávek pitné vody je na velmi vysoké úrovni. S přehledností faktur nemají klienti celkově téměř žádné problémy (přes 92 % je spokojeno). Nabízené způsoby plateb jsou vyhovující. Na podzim 2008 nabídla MOVO zákazníkům nový způsob platby za vodu, a to přes terminály Sazky. Zákazníci ušetří za poplatky, ať je na faktuře jakákoliv částka, zákazník vždy zaplatí poplatek 15 Kč.  

   Znalost dodavatele a značky Veolia byla na Moravě oproti dřívějším letům horší, ale objektivně je tato skutečnost dána změnou jména společnosti v minulém roce.             

 

 

 

 

 

Hlášení havárií

Hlášení havárií:

840 668 668
601 276 276
(NONSTOP)

provolba 1
pro oblast Olomouc a Prostějov

provolba 2
pro oblast okresu Zlín

Žádost o informace o existenci inženýrských sítí

Potřebujete zjistit, zda v dané lokalitě jsou vodovodní a kanalizační sítě? Potřebujete získat data o vodárenských sítích.
Pak vyplňte žádost a informace vám bude zaslána.

Provozní doba ZC

Provozní doba zákaznických center:

 

Pondělí   8 – 12    13 -17

Úterý        pouze po domluvě

Středa     8 – 12    13 -17

Čtvrtek     pouze po domluvě

Pátek       8 – 12

 

Rezervační systém
Vyžaduje Adobe Flash Player