Úvod Zákazníci Průzkum spokojenosti Průzkum 2014

Průzkum 2014

Poslední průzkum spokojenosti zákazníků ukázal vysokou spokojenost s úrovní služeb, který pro společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS - International Business and Research Services s.r.o. Výzkumu se zúčastnilo 700 respondentů z Olomoucka, Prostějovska a Zlínska, z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem v době od 1. září do 6. října 2014.

Z průzkumu vyplývá, že celková spokojenost s úrovní služeb je na vysoké úrovni - spokojeno je 96% zákazníků společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s, přičemž nejvyšší spokojenost je u firemních zákazníků (98%) - proti loňskému roku došlo u všech segmentů k nárůstu (+2%). Vysoká spokojenost je také s kvalitou dodávané vody (94%) a dlouhodobě je vysoká spokojenost také s plynulostí dodávek vody (99%). V hodnocení pracovníků dodavatele napříč všemi segmenty je s profesionalitou spokojeno 97%, s chováním odečítačů všichni – tedy 100% spokojenost.

Hlášení havárií

Hlášení havárií:

840 668 668
601 276 276
(NONSTOP)

provolba 1
pro oblast Olomouc a Prostějov

provolba 2
pro oblast okresu Zlín

Žádost o informace o existenci inženýrských sítí

Potřebujete zjistit, zda v dané lokalitě jsou vodovodní a kanalizační sítě? Potřebujete získat data o vodárenských sítích.
Pak vyplňte žádost a informace vám bude zaslána.

Provozní doba ZC

Provozní doba zákaznických center:

 

Pondělí   8 – 12    13 -17

Úterý        pouze po domluvě

Středa     8 – 12    13 -17

Čtvrtek     pouze po domluvě

Pátek       8 – 12

 

Rezervační systém
Vyžaduje Adobe Flash Player