Úvod Zákazníci Průzkum spokojenosti Průzkum 2015

Průzkum 2015

Poslední průzkum spokojenosti zákazníků ukázal vysokou spokojenost s úrovní služeb, který pro společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS - International Business and Research Services s.r.o. Výzkumu se zúčastnilo 700 respondentů z Olomoucka, Prostějovska a Zlínska, z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem v době od 1. září do 6. října 2015.

Z průzkumu vyplývá, že celková spokojenost s úrovní služeb je na vysoké úrovni - spokojeno je 94% zákazníků společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s, což je nad úrovní dlouhodobého benchmarku trhu. Tzv. benchmark trhu neboli průměrná hodnota pro podobné segmenty trhu, dosahuje zhruba 89%. Nejvyšší vliv na celkovou spokojenost má kvalita pitné vody.

S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 92% dotázaných a celkem 88% zákazníků společnosti uvedlo, že pije vodu z kohoutku, to zejména platí pro segment domácností a bytových družstev. Vodu z kohoutku používají na pití méně často muži a lidé s VŠ vzděláním.

Průzkumem byla také zjištěna stejně vysoká spokojenost s plynulostí dodávek vody napříč všemi segmenty – celých 99%, stejně jako v loňském roce, a která se zvyšuje s rostoucím věkem. Dále pak všichni, tedy 100% ze 700 dotazovaných, byli spokojeni s jednáním a vystupováním našich montérů nebo odečítačů. A vysokou míru spokojenosti s profesionalitou pracovníků dodavatele vyjádřilo 97% dotázaných.

S dostatkem informací je spokojeno 89% zákazníků, s jejich kvalitou pak 88% dotázaných, nejvyšší spokojenost byla u individuálních zákazníků a bytových družstev. Požadovaný způsob poskytování informací se liší podle segmentů. Individuální zákazníci nejvíce preferují zákaznickou linku a internet, firemní zákazníci jednoznačně internetové stránky a zástupci bytových družstev internetové stránky a zákaznickou linku.

Hlášení havárií

Hlášení havárií:

840 668 668
601 276 276
(NONSTOP)

provolba 1
pro oblast Olomouc a Prostějov

provolba 2
pro oblast okresu Zlín

Žádost o informace o existenci inženýrských sítí

Potřebujete zjistit, zda v dané lokalitě jsou vodovodní a kanalizační sítě? Potřebujete získat data o vodárenských sítích.
Pak vyplňte žádost a informace vám bude zaslána.

Provozní doba ZC

Provozní doba zákaznických center:

 

Pondělí   8 – 12    13 -17

Úterý        pouze po domluvě

Středa     8 – 12    13 -17

Čtvrtek     pouze po domluvě

Pátek       8 – 12

 

Rezervační systém
Vyžaduje Adobe Flash Player