Úvod Zákazníci Průzkum spokojenosti Průzkum 2011

Průzkum 2011

   Tuto otázku jste mohli v průběhu podzimních měsíců zaslechnout v telefonním sluchátku. Operátorky nezávislé společnosti oslovily asi tisíc odběratelů na Olomoucku, Prostějovsku a Zlínsku.

 

   Přes 93,58 % oslovených zákazníků (tedy o 3 % více než loni) je celkově spokojeno s úrovní služeb, které poskytuje společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. Již sedmý průzkum v pořadí zjišťuje, jak se úroveň spokojenosti našich zákazníků vyvíjí v čase.

   Spokojenost kvalitou dodávané pitné vody je celkově na vysoké úrovni a vzrůstá oproti minulým letům. Celkem 94,6 % lidí bylo spokojeno s kvalitou dodávané vody. Velmi potěšující je zjištění, že stále více lidí pije vodu z kohoutku. Na Moravě to je 92,7 %, což je o 4,3 % oproti loňsku a téměř o 20 % více v porovnání s rokem 2008! Stejně jako v předešlých letech vodu z kohoutku používají na pití především domácnosti, přičemž nejvíce konzumentů kohoutkové vody je v severních Čechách a na střední a východní Moravě. Také procento domácností a firem, které kupují balenou vodu, vykazuje klesající trend.

   V porovnání s předchozím rokem využilo služeb zákaznického centra nepatrně méně odběratelů, ale procento spokojených zůstalo zhruba na stejné úrovni. Další otázky se týkaly způsobu a typu informací, které zákazníky zajímají. Co se týká preference komunikačních kanálů, oslovenému vzorku nejvíce vyhovují tištěné materiály, a to i v porovnání s internetem a webovými stránkami. Zákazníci nemají problémy s přehledností faktur a jako vyhovující hodnotí nabízené způsoby plateb. Od minulého roku si mohou zákazníci, kteří se chtějí chovat ekologicky, změnit zasílané faktury z papírových na jejich elektronickou verzi v pdf. zasílanou na zákazníkův e-mail. Mail mohou zákazníci nahlásit operátorce na 840 668 668 nebo mailem na zc@smv.cz.

   Dotazování bylo opět zaměřeno na 3 cílové skupiny, a to individuální zákazníci, správci bytových domů a firmy. V celé ČR se výzkumu zúčastnilo na 6 500 respondentů, na Moravě to bylo více než 1000 respondentů. Telefonický průzkum spokojenosti našich zákazníků provedla nezávislá společnost IBRS, s.r.o.

Grafy v pdf zde (dokument Adobe PDF)zde 780.2 KB

 

MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s.

840 668 668 – 24 h denně havárie vody a nově i zákaznické služby

www.smv.cz

Hlášení havárií

Hlášení havárií:

840 668 668
601 276 276
(NONSTOP)

provolba 1
pro oblast Olomouc a Prostějov

provolba 2
pro oblast okresu Zlín

Žádost o informace o existenci inženýrských sítí

Potřebujete zjistit, zda v dané lokalitě jsou vodovodní a kanalizační sítě? Potřebujete získat data o vodárenských sítích.
Pak vyplňte žádost a informace vám bude zaslána.

Provozní doba ZC

Provozní doba zákaznických center:

 

Pondělí   8 – 12    13 -17

Úterý        pouze po domluvě

Středa     8 – 12    13 -17

Čtvrtek     pouze po domluvě

Pátek       8 – 12

 

Rezervační systém
Vyžaduje Adobe Flash Player