Úvod › Zákazníci
Technická odstávka zákaznického portálu
Společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. oznamuje svým zákazníkům, že z důvodu aktualizace systému a technické údržby bude ve dnech: od 19. 03. 2025 do 01. 04. 2025, vypnutý zákaznický portál pro všechny zákazníky.
V tomto období nebude možné se na zákaznický portál přihlásit a provádět jakékoliv změny. Děkujeme za pochopení.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Před příchodem do našeho zákaznického centra je nutné si předem rezervovat den a hodinu v našem rezervačním systému nebo prostřednictvím zákaznických linek 840 668 668 a 601 276 276.
Pokladna v zákaznickém centru je trvale zrušena, a tudíž není možné provádět platby. Pro zaplacení svých závazků využijte tyto formy úhrad:
K vyřizování svých požadavků a dotazů prosím využívejte bezkontaktní formu komunikace:
Veškeré formuláře a informace k uzavření smlouvy máte k dispozici na webových stránkách společnosti https://www.smv.cz/zakaznici/ke-stazeni/formulare/. Pro podání svých žádostí ke stávajícímu odběrnému místu a smlouvě využívejte Váš zákaznický internetový účet (https://portal.smv.cz/), který je přístupný také z mobilních zařízení přes aplikaci Moje Veolia.
Hlášení havárií
Pomocí našeho vyjadřovacího portálu získáte informace o sítích v provozování naší společnosti a můžete vložit projektovou dokumentaci k vyjádření.