Úvod › Aktuality › Letošní průzkum opět prokázal vysokou spokojenost zákazníků se službami MORAVSKÉ VODÁRENSKÉ
Společnost Moravská vodárenská se u svých zákazníků těší vysoké spokojenosti, ať už s celkovou úrovní služeb, tak i s poskytovaným zákaznickým servisem. Tyto závěry přinesl průzkum z přelomu září a října, který připravila a realizovala společnost IBRS.
Z průzkumu především vyplynulo, že:
Vzhledem ke karanténním opatřením, která citelně zasáhla do komunikace odběratelů se zákaznickým centrem již od roku 2021, byl v letošním průzkumu kladen velký důraz na zkušenosti s vyřizováním zákaznických požadavků. 40 % respondentů odpovědělo, že koronavirová pandemie ovlivnila způsob, jakým své požadavky vyřizovali.
Nejoblíbenějším způsobem řešení požadavků napříč všemi segmenty byla zákaznická telefonní linka, jíž využívalo 54 % všech dotazovaných, především pak z řad individuálních odběratelů, bytová družstva a firmy využívali spíše internet. U všech skupin respondentů vzrostla znalost zákaznického portálu či aplikace. Se svým zákaznickým účtem bylo spokojeno celých 97 % uživatelů.
40 % dotázaných znalo službu SMS info, jejímž prostřednictvím Moravská vodárenská zdarma informuje o velkých haváriích vodovodu či kanalizace nebo plánovaných přerušeních dodávek vody a 91 % z nich bylo se zasílanými informacemi zdarma spokojených, zejména pak bytová družstva.
Telefonického dotazování CATI se zúčastnilo celkem 781 rozhodovačů, převážně z řad individuálních odběratelů vody. Segment správců bytových domů nebo bytových družstev byl zastoupen 60 respondenty, stejný počet tazatelů byl vybrán také za segment firem a průmyslových zákazníků a 11 za jednotlivé municipality daných regionů.
Hlášení havárií
Pomocí našeho vyjadřovacího portálu získáte informace o sítích v provozování naší společnosti a můžete vložit projektovou dokumentaci k vyjádření.