Úvod Zákazníci

Zákazníci

Před příchodem do našeho zákaznického centra je nutné si předem rezervovat den a hodinu v našem rezervačním systému nebo prostřednictvím zákaznických linek 840 668 668 a 601 276 276.

Pokladna v zákaznickém centru je trvale zrušena, a tudíž není možné provádět platby. Pro zaplacení svých závazků využijte tyto formy úhrad:

  • e-platby prostřednictvím svého zákaznického internetového účtu,
  • zadáním standardního příkazu k úhradě,
  • platbou chytrým telefonem pomocí QR kódu,
  • platbou na terminálech Sazky,
  • pomocí A složenky na pobočkách České pošty.

K vyřizování svých požadavků a dotazů prosím využívejte bezkontaktní formu komunikace:

  • e-mailem: zc@smv.cz,
  • korespondenčně: Moravská vodárenská, a.s., Tovární 41, 779 00 Olomouc,
  • zákaznické linky: 840 668 668 nebo 601 276 276 (cena hovoru dle tarifu mobilního operátora),
  • datovou schránkou: b3ge93n

Veškeré formuláře a informace k uzavření smlouvy máte k dispozici na webových stránkách společnosti https://www.smv.cz/zakaznici/ke-stazeni/formulare/. Pro podání svých žádostí ke stávajícímu odběrnému místu a smlouvě využívejte Váš zákaznický internetový účet (https://portal.smv.cz/), který je přístupný také z mobilních zařízení přes aplikaci Moje Veolia.

Hlášení havárií

Hlášení havárií:

840 668 668
601 276 276
(NONSTOP)

provolba 1
pro oblast Olomouc a Prostějov

Vyjadřovací portál SMV

Pomocí našeho vyjadřovacího portálu získáte informace o sítích v provozování naší společnosti a můžete vložit projektovou dokumentaci k vyjádření.