Úvod › Zákazníci
Před příchodem do našeho zákaznického centra je nutné si předem rezervovat den a hodinu v našem rezervačním systému
Provoz zákaznických center probíhá v omezeném režimu kvůli ochraně zdraví zákazníků i zaměstnanců.
Zákaznická centra jsou otevřena v pondělí a středu pouze pro zákazníky, kteří potřebují vyřešit akutní záležitost, jež nelze vyřídit korespondenčně, a zarezervují si termín návštěvy přes rezervační systém. Rezervaci termínu lze provést na stránkách www.smv.cz v sekci Zákazníci, nebo prostřednictvím zákaznických linek 840 668 668 nebo 601 276 276.
Pokladna v zákaznickém centru zůstává i nadále zavřená, a tudíž není možné provádět platby. Pro zaplacení závazků je možné využít tyto formy úhrad:
Společnost žádá zákazníky, aby v zájmu svého zdraví a pohodlí, přednostně využívali pro vyřizování svých požadavků a dotazů bezkontaktní formu komunikace.
V tomto směru nabízí Moravská vodárenská, a. s. možnost využít e-mailovou komunikaci přes zc@smv.cz, nebo korespondenčně na adresu:
Moravská vodárenská, a. s., Tovární 41, 779 00 Olomouc.
Veškeré formuláře a informace k uzavření smlouvy máte k dispozici na webových stránkách společnosti www.smv.cz. Pro běžné dotazy využívejte rovněž naše zákaznické telefonní linky 840 668 668 nebo 601 276 276.
Pro podání svých žádostí ke stávajícímu odběrnému místu a smlouvě využívejte Váš zákaznický internetový účet (https://portal.smv.cz/), který je přístupný také z mobilních zařízení přes aplikaci „Moje Veolia“.
Hlášení havárií
Hlášení havárií:
840 668 668
601 276 276
(NONSTOP)
provolba 1
pro oblast Olomouc a Prostějov
provolba 2
pro oblast okresu Zlín
Pomocí našeho vyjadřovacího portálu získáte informace o sítích v provozování naší společnosti a můžete vložit projektovou dokumentaci k vyjádření.