Úvod Aktuality Omezení provozu zákaznických center MOVO

Omezení provozu zákaznických center MOVO

Omezení provozu zákaznických center MOVO

26. srpen 2020

Společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. oznamuje svým zákazníkům, že v souvislosti s vládními opatřeními, platnými od úterý 1. září 2020 budou otevřena zákaznická centra v Olomouci, Prostějově a Zlíně výhradně pro předem zaregistrované zákazníky.

Rezervaci je možné provést přes rezervační systém nebo pokud někdo nemá přístup k PC, může se zaregistrovat také prostřednictvím našich zákaznických linek 840 668 668 nebo 601276 276.

Bez předchozí rezervace nebudou zákazníci do zákaznických center vpuštěni!

 

Upozornění pro příchozí zákazníky:

Vstup do budovy MOVO je možný pouze s účinnou ochranou obličeje a po použití dezinfekce u vstupu. Veškeré dokumenty k odevzdání je možné zanechat v boxech u vstupu do zákaznických center.

 

Pokladna v zákaznickém centru pro hotovostní i bezhotovostní platební styk je uzavřena.

 

Pro zaplacení finančních závazků je možné využít tyto formy úhrad:

  • e-platby prostřednictvím svého zákaznického internetového účtu
  • zadáním standardního příkazu k úhradě
  • platbou chytrým telefonem pomocí QR kódu
  • platbou na terminálech Sazky
  • pomocí A složenky na pobočkách České pošty

Hlášení havárií

Hlášení havárií:

840 668 668
601 276 276
(NONSTOP)

provolba 1
pro oblast Olomouc a Prostějov

Vyjadřovací portál SMV

Pomocí našeho vyjadřovacího portálu získáte informace o sítích v provozování naší společnosti a můžete vložit projektovou dokumentaci k vyjádření.