Úvod › Aktuality › Omezení provozu zákaznických center MOVO
Společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. oznamuje svým zákazníkům, že v souvislosti s vládními opatřeními, platnými od úterý 1. září 2020 budou otevřena zákaznická centra v Olomouci, Prostějově a Zlíně výhradně pro předem zaregistrované zákazníky.
Rezervaci je možné provést přes rezervační systém nebo pokud někdo nemá přístup k PC, může se zaregistrovat také prostřednictvím našich zákaznických linek 840 668 668 nebo 601276 276.
Bez předchozí rezervace nebudou zákazníci do zákaznických center vpuštěni!
Upozornění pro příchozí zákazníky:
Vstup do budovy MOVO je možný pouze s účinnou ochranou obličeje a po použití dezinfekce u vstupu. Veškeré dokumenty k odevzdání je možné zanechat v boxech u vstupu do zákaznických center.
Pokladna v zákaznickém centru pro hotovostní i bezhotovostní platební styk je uzavřena.
Pro zaplacení finančních závazků je možné využít tyto formy úhrad:
Hlášení havárií
Pomocí našeho vyjadřovacího portálu získáte informace o sítích v provozování naší společnosti a můžete vložit projektovou dokumentaci k vyjádření.