Úvod Aktuality Průzkum spokojenosti zákazníků 2013

Průzkum spokojenosti zákazníků 2013

Průzkum spokojenosti zákazníků 2013

2. září 2013

Telefonický průzkum spokojenosti zákazníků všech vodárenských společností skupiny Veolia Voda, který každoročně provádí nezávislá společnost IBRS - International Business and Research Services s.r.o., bude probíhat v období od 2. září do 15. října 2013.

Průzkum se týká spokojenosti zákazníků se službami vodáren, zákaznickým centrem ale i kvalitou dodávané vody.

Na Olomoucku, Zlínsku a Prostějovsku bude osloveno asi 700 zákazníků, z toho 600 domácností, 50 firem a 50 správců bytových domů nebo zástupců bytových družstev. Názory našich zákazníků jsou pro nás velmi důležitou zpětnou vazbou. Vítáme každou možnost dozvědět se, s čím jsou naši zákazníci spokojeni, a kde máme podle nich rezervy. Telefonický průzkum probíhá již devátým rokem a jeho výsledky budou k dispozici v listopadu.

Průzkum probíhá tak, že operátorka zavolá zákazníkovi a ten, pokud má o rozhovor zájem, odpovídá asi 10 minut na její otázky. Ty se týkají samozřejmě pitné vody a zvyků zákazníka: například zda je spokojen s kvalitou dodávané vody nebo se způsobem plateb za vodu. Padnou také otázky: zda zákazník ví, kdo je jeho provozovatelem v regionu, nebo zda je spokojen se službami vodáren, či s množstvím a dostupností informací o vodě.

Děkujeme všem zákazníkům, kteří se zúčastní telefonického průzkumu, jejich cenné odpovědi nám mohou přispět k dalšímu zkvalitnění našich služeb.

Hlášení havárií

Hlášení havárií:

840 668 668
601 276 276
(NONSTOP)

provolba 1
pro oblast Olomouc a Prostějov

Vyjadřovací portál SMV

Pomocí našeho vyjadřovacího portálu získáte informace o sítích v provozování naší společnosti a můžete vložit projektovou dokumentaci k vyjádření.