Úvod Aktuality

Průzkum spokojenosti zákazníků 2013

Průzkum spokojenosti zákazníků 2013

2. září 2013

Telefonický průzkum spokojenosti zákazníků všech vodárenských společností skupiny Veolia Voda, který každoročně provádí nezávislá společnost IBRS - International Business and Research Services s.r.o., bude probíhat v období od 2. září do 15. října 2013.

Průzkum se týká spokojenosti zákazníků se službami vodáren, zákaznickým centrem ale i kvalitou dodávané vody.

Na Olomoucku, Zlínsku a Prostějovsku bude osloveno asi 700 zákazníků, z toho 600 domácností, 50 firem a 50 správců bytových domů nebo zástupců bytových družstev. Názory našich zákazníků jsou pro nás velmi důležitou zpětnou vazbou. Vítáme každou možnost dozvědět se, s čím jsou naši zákazníci spokojeni, a kde máme podle nich rezervy. Telefonický průzkum probíhá již devátým rokem a jeho výsledky budou k dispozici v listopadu.

Průzkum probíhá tak, že operátorka zavolá zákazníkovi a ten, pokud má o rozhovor zájem, odpovídá asi 10 minut na její otázky. Ty se týkají samozřejmě pitné vody a zvyků zákazníka: například zda je spokojen s kvalitou dodávané vody nebo se způsobem plateb za vodu. Padnou také otázky: zda zákazník ví, kdo je jeho provozovatelem v regionu, nebo zda je spokojen se službami vodáren, či s množstvím a dostupností informací o vodě.

Děkujeme všem zákazníkům, kteří se zúčastní telefonického průzkumu, jejich cenné odpovědi nám mohou přispět k dalšímu zkvalitnění našich služeb.

Hlášení havárií

Hlášení havárií:

840 668 668
601 276 276
(NONSTOP)

provolba 1
pro oblast Olomouc a Prostějov

Vyjadřovací portál SMV

Pomocí našeho vyjadřovacího portálu získáte informace o sítích v provozování naší společnosti a můžete vložit projektovou dokumentaci k vyjádření.