Úvod Aktuality

Průzkum spokojenosti zákazníků 2018

Průzkum spokojenosti zákazníků 2018

18. říjen 2018

Také letos během měsíců  září a října se uskutečnil každoroční průzkum spokojenosti, jehož výsledky odrážejí spokojenost našich smluvních zákazníků.

Průzkum pro nás připravuje a realizuje nezávislá externí agentura IBRS - International Business and Research Services s.r.o. Probíhá formou telefonického dotazování na vzorku 700 respondentů z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem.

Podle výsledků letošního průzkumu je se službami společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. spokojeno celkem 95% oslovených. Nejvyšší vliv na celkovou spokojenost má kvalita dodávané pitné vody, kterou ocenilo 95% z nich a dále 76% zákazníků společnosti uvedlo, že pije vodu z kohoutku, jsou to zejména individuální zákazníci a zaměstnanci firem. Vysoká je rovněž spokojenost s plynulostí dodávky vody, kladně ohodnocenou 98 % zákazníků. Plně spokojených, tedy 100% ze 700 dotázaných je s jednáním a vystupováním montérů nebo odečítačů a s celkovou profesionalitou pracovníků dodavatele pak 99% respondentů. Další dotazy průzkumu byly směřovány ke kvalitě a dostupnosti poskytovaných informací. Vysokou spokojenost uvedlo 94% a s jejich kvalitou 93% respondentů, což je mírný nárůst oproti loňskému roku. Webové stránky dodavatele navštívilo 26% dotázaných a stejně jako vloni 97% z nich bylo spokojeno s jejich přehledností.  Zákaznické centrum, podobně jako v loňském roce, navštívili výrazně častěji zástupci bytových družstev, kteří projevili i větší spokojenost s vyřízením svých požadavků. Službu SMS Info zná a využívá 40% dotázaných, ve srovnání s rokem 2017 je to mírný pokles. Na Zákaznické centrum přišlo osobně řešit svůj požadavek 6% zákazníků a 92% z nich bylo spokojeno. Telefonickou zákaznickou linku společnosti, která v oblíbenosti využívání stále vede, využilo 8% dotazovaných a 85% z nich bylo spokojeno s jeho vyřízením.

Každoroční průzkum spokojenosti zákazníků je pro nás velmi důležitý. Získané výsledky se stávají cenným materiálem, který naší společnosti slouží ke zjištění, zda jsou naši zákazníci s našimi službami spokojeni, co bychom měli zlepšit, kudy se nadále ubírat při dalším směřování naší zákaznické komunikace a jak dále procovat na celkovém zlepšování poskytovaných služeb.

Průzkum_spokojenosti_2018

Hlášení havárií

Hlášení havárií:

840 668 668
601 276 276
(NONSTOP)

provolba 1
pro oblast Olomouc a Prostějov

Vyjadřovací portál SMV

Pomocí našeho vyjadřovacího portálu získáte informace o sítích v provozování naší společnosti a můžete vložit projektovou dokumentaci k vyjádření.