Úvod › Aktuality › Průzkum spokojenosti zákazníků 2021
5. leden 2022
LETOŠNÍ PRŮZKUM UKÁZAL, ŽE SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKŮ MORAVSKÉ VODÁRENSKÉ JE STABILNĚ VYSOKÁ
Společnost Moravská vodárenská se u svých zákazníků těší vysoké spokojenosti, ať už s celkovou úrovní služeb, tak i s poskytovaným zákaznickým servisem. Tyto závěry přinesl průzkum z přelomu září a října, který připravila a realizovala společnost IBRS.
Z průzkumu především vyplynulo, že:
Vzhledem ke karanténním opatřením, která citelně zasáhla do komunikace odběratelů se zákaznickým centrem, byl v letošním průzkumu kladen velký důraz na zkušenosti s vyřizováním zákaznických požadavků. 37 % respondentů odpovědělo, že koronavirová pandemie ovlivnila způsob, jakým své požadavky vyřizovali.
Nejoblíbenějším způsobem řešení požadavků byla zákaznická linka, jíž využívala přibližně polovina všech dotazovaných, především pak z řad individuálních odběratelů, bytová družstva a firmy využívali spíše internet. U všech skupin respondentů vzrostla znalost zákaznického portálu či aplikace. Se svým zákaznickým účtem bylo spokojeno celých 98 % uživatelů.
94 % dotázaných znalo službu SMS info, jejímž prostřednictvím Moravská vodárenská zdarma informuje o velkých haváriích vodovodu či kanalizace nebo plánovaných přerušeních dodávek vody.
Telefonického dotazování CATI se zúčastnilo celkem 770 rozhodovačů, převážně z řad individuálních odběratelů vody. Segment správců bytových domů nebo bytových družstev byl zastoupen 60 respondenty, stejný počet tazatelů byl vybrán také za segment firem a průmyslových zákazníků.
Hlášení havárií
Pomocí našeho vyjadřovacího portálu získáte informace o sítích v provozování naší společnosti a můžete vložit projektovou dokumentaci k vyjádření.