Úvod › Aktuality › Společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s., opět otevřela svá zákaznická centra.
Zákaznická centra jsou otevřena v pondělí a středu pouze pro zákazníky, kteří potřebují vyřešit akutní záležitost, jež nelze vyřídit korespondenčně, a zarezervují si termín návštěvy přes rezervační systém. Rezervaci termínu lze provést na stránkách www. smv.cz v sekci Zákazníci, nebo prostřednictvím zákaznické linky.
Pokladna v zákaznickém centru zůstává i nadále zavřená, a tudíž není možné provádět platby. Pro zaplacení závazků je možné využít tyto formy úhrad: e-platby prostřednictvím svého zákaznického internetového účtu, zadáním standardního příkazu k úhradě, platbou chytrým telefonem pomocí QR kódu, platbou na terminálech Sazky, či pomocí A složenky na pobočkách České pošty.
Společnost žádá zákazníky, aby v zájmu svého zdraví a pohodlí, přednostně využívali pro vyřizování svých požadavků a dotazů bezkontaktní formu komunikace.
V tomto směru nabízí Moravská vodárenská, a. s. možnost využít e-mailovou komunikaci přes zc@smv.cz, nebo korespondenčně na adresu Moravská vodárenská, a. s., Tovární 41, 779 00 Olomouc. Veškeré formuláře a informace k uzavření smlouvy máte k dispozici na webových stránkách společnosti. Pro běžné dotazy využívejte rovněž naše zákaznické telefonní linky 840 668 668 a 601 276 276, kde Vám naši operátoři rádi odpoví na jakékoli dotazy.
Pro podání svých žádostí ke stávajícímu odběrnému místu a smlouvě využívejte Váš zákaznický internetový účet (https://portal.smv.cz/), který je přístupný také z mobilních zařízení přes aplikaci „Moje Veolia“.
Hlášení havárií
Pomocí našeho vyjadřovacího portálu získáte informace o sítích v provozování naší společnosti a můžete vložit projektovou dokumentaci k vyjádření.