Úvod › Aktuality › Průzkum spokojenosti zákazníků 2025
20. listopad 2025
Společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ a.s. se u svých zákazníků těší vysoké spokojenosti, ať už s celkovou úrovní služeb, tak i s poskytovaným zákaznickým servisem.
Tyto závěry přinesl průzkum z přelomu září a října, který připravila a realizovala společnost IBRS v termínu 7.9. – 28.10.2025.
Z průzkumu především vyplynulo, že vzrostla důvěra vůči dodavateli vody, že se chová zodpovědně k životnímu prostředí, dobře se stará o své zaměstnance, má transparentní a etické řízení a dodržuje právní předpisy a normy.
Nejpreferovanějším informačním kanálem jsou internetové stránky ve všech sledovaných segmentech. Stejně tak i internetový zákaznický účet jako bezkontaktní způsob vyřizování zákaznických požadavků.
Rovněž vzrostla návštěvnost zákaznických center, využívání zákaznické linky i webových stránek a vzrostla také znalost služby SMS Info, zákaznického portálu a aplikace.
Telefonického a digitálního dotazování se zúčastnilo celkem 785 respondentů, převážně z řad individuálních odběratelů vody. Segment správců bytových domů nebo bytových družstev byl zastoupen 60 dotázanými, stejný počet byl vybrán také za segment firem a průmyslových zákazníků a 15 za jednotlivé municipality daných regionů.
Průzkum spokojenosti zákazníků MOVO 2025 - Grafy
Hlášení havárií
Pomocí našeho vyjadřovacího portálu získáte informace o sítích v provozování naší společnosti a můžete vložit projektovou dokumentaci k vyjádření.