Úvod Aktuality Průzkum spokojenosti zákazníků 2025

Průzkum spokojenosti zákazníků 2025

20. listopad 2025

Společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ a.s. se u svých zákazníků těší vysoké spokojenosti, ať už s celkovou úrovní služeb, tak i s poskytovaným zákaznickým servisem.

Tyto závěry přinesl průzkum z přelomu září a října, který připravila a realizovala společnost IBRS v termínu 7.9. – 28.10.2025.

Z průzkumu především vyplynulo, že vzrostla důvěra vůči dodavateli vody, že se chová zodpovědně k životnímu prostředí, dobře se stará o své zaměstnance, má transparentní a etické řízení a dodržuje právní předpisy a normy.

Nejpreferovanějším informačním kanálem jsou internetové stránky ve všech sledovaných segmentech. Stejně tak i internetový zákaznický účet jako bezkontaktní způsob vyřizování zákaznických požadavků.

Rovněž vzrostla návštěvnost zákaznických center, využívání zákaznické linky i webových stránek a vzrostla také znalost služby SMS Info, zákaznického portálu a aplikace.

Telefonického a digitálního dotazování se zúčastnilo celkem 785 respondentů, převážně z řad individuálních odběratelů vody. Segment správců bytových domů nebo bytových družstev byl zastoupen 60 dotázanými, stejný počet byl vybrán také za segment firem a průmyslových zákazníků a 15 za jednotlivé municipality daných regionů.

 

Průzkum spokojenosti zákazníků MOVO 2025 - Grafy

 

Hlášení havárií

Hlášení havárií:

840 668 668
601 276 276
(NONSTOP)

provolba 1
pro oblast Olomouc a Prostějov

Vyjadřovací portál SMV

Pomocí našeho vyjadřovacího portálu získáte informace o sítích v provozování naší společnosti a můžete vložit projektovou dokumentaci k vyjádření.