Úvod Média Tiskové zprávy 2020 Omezení provozu zákaznických center MOVO

Omezení provozu zákaznických center MOVO

Omezení provozu zákaznických center MOVO

26. srpen 2020

Společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. oznamuje svým zákazníkům, že v souvislosti s vládními opatřeními, platnými od úterý 1. září 2020 budou otevřena zákaznická centra v Olomouci, Prostějově a Zlíně výhradně pro předem zaregistrované zákazníky.

Registraci je možné provést přes rezervační systém na webových stránkách společnosti www.smv.cz nebo pokud někdo nemá přístup k PC, může se zaregistrovat také prostřednictvím zákaznických linek 840 668 668 nebo 601276 276.

Bez předchozí rezervace nebudou zákazníci do zákaznických center vpuštěni.

Vstup do budovy MOVO bude registrovaným zákazníkům umožněn pouze s účinnou ochranou obličeje a po použití dezinfekce u vstupu.

Veškeré dokumenty k odevzdání je možné zanechat také v boxech u vstupu do zákaznických center.

Pokladna v zákaznickém centru pro hotovostní i bezhotovostní platební styk je uzavřena.

Pro zaplacení finančních závazků je možné využít tyto formy úhrad:

  • e-platby prostřednictvím svého zákaznického internetového účtu
  • zadáním standardního příkazu k úhradě
  • platbou chytrým telefonem pomocí QR kódu
  • platbou na terminálech Sazky
  • pomocí A složenky na pobočkách České pošty

Hlášení havárií

Hlášení havárií:

840 668 668
601 276 276
(NONSTOP)

provolba 1
pro oblast Olomouc a Prostějov

Vyjadřovací portál SMV

Pomocí našeho vyjadřovacího portálu získáte informace o sítích v provozování naší společnosti a můžete vložit projektovou dokumentaci k vyjádření.