Úvod › Média › Tiskové zprávy 2020 ›
Zákazníci společnosti Moravská vodárenská jsou se svým dodavatelem vody stále spokojenější, a to jak s celkovou úrovní služeb, tak i s poskytovaným zákaznickým servisem. Tyto závěry přinesl průzkum z přelomu září a října, který připravila a realizovala společnost IBRS.
„Každoroční průzkum zákaznické spokojenosti je pro nás nejen nesmírně cenným zdrojem informací, ale především vodítkem pro další zkvalitňování služeb. Poskytovat našim zákazníkům stále lepší služby je jedním z našich hlavních cílů a velmi mě těší, že se nám jej daří naplňovat,“ komentuje výsledky šetření Ing. Martin Bernard MBA, generální ředitel společnosti Moravská vodárenská.
Z průzkumu především vyplynulo, že:
Vzhledem k jarním karanténním opatřením, která citelně zasáhla do komunikace odběratelů se zákaznickým centrem, byl v letošním průzkumu kladen velký důraz na zkušenosti s vyřizováním zákaznických požadavků. Třetina respondentů odpověděla, že koronavirová pandemie ovlivnila způsob, jakým své požadavky vyřizovali; 4 % dotazovaných uvedla, že kvůli koronaviru nemohli navštivit zákaznické centrum. Svůj požadavek v takovém případě nejčastěji vyřešili pomocí emailu.
Nejoblíbenějším způsobem řešení požadavků byla zákaznická linka, jíž využívala přibližně polovina všech dotazovaných, především pak z řad individuálních odběratelů. U všech skupin respondentů vzrostla znalost zákaznického portálu či aplikace. Se svým zákaznickým účtem bylo spokojeno plných 100 % uživatelů.
Stejně tak vzrostla znalost služby SMS info, jejímž prostřednictvím Moravská vodárenská informuje o velkých haváriích vodovodu či kanalizace nebo plánovaných přerušeních dodávek vody. Spokojeno se službou bylo 96 procent všech zákazníků.
Telefonického dotazníkového šetření se zúčastnilo celkem 700 respondentů, převážně z řad individuálních odběratelů vody. Segment správců bytových domů nebo bytových družstev byl zastoupen 50 respondenty, stejný počet tazatelů byl vybrán také za segment firem a průmyslových zákazníků.
Hlášení havárií
Pomocí našeho vyjadřovacího portálu získáte informace o sítích v provozování naší společnosti a můžete vložit projektovou dokumentaci k vyjádření.