Úvod Média Tiskové zprávy 2020

Uzavření všech Zákaznických center MOVO

Uzavření všech Zákaznických center MOVO

22. říjen 2020

Společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. oznamuje všem zákazníkům, že s platností ode dne 22.10.2020 v souvislosti s nepříznivým vývojem epidemiologické situace ve výskytu onemocnění COVID-19 a aktuálním nařízením vlády ČR, preventivně uzavírá až do odvolání všechna svá ZÁKAZNICKÁ CENTRA pro osobní kontakt se zákazníky. Všechny své služby společnost poskytuje i nadále, ale pouze v bezkontaktním režimu.

  • Uzavřeny jsou všechny pokladny a nebude přijímána žádná hotovost. Platby je nutné realizovat jen bezhotovostním platebním stykem.

 

  • Žádosti o vyjádření mohou být zasílány elektronickou poštou, v tištěné formě lze dokumenty vhodit do připravené schránky před budovou společnosti.

 

  • Na webových stránkách smv.cz jsou k dispozici ke stažení všechny potřebné formuláře a kontakty.

 

  • K vyřízení svých požadavků prosím využijte Zákaznické linky 840 668 668 a 601 276 276 nebo e-mailovou adresu zc@smv.cz, případně své žádosti zasílejte poštou na adresu:

MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s.
Tovární 41, 779 00 Olomouc

Hlášení havárií

Hlášení havárií:

840 668 668
601 276 276
(NONSTOP)

provolba 1
pro oblast Olomouc a Prostějov

Vyjadřovací portál SMV

Pomocí našeho vyjadřovacího portálu získáte informace o sítích v provozování naší společnosti a můžete vložit projektovou dokumentaci k vyjádření.