Úvod Zákazníci Ke stažení

Ke stažení

Nabízíme vám ke stažení formuláře a právní předpisy k problematice vodárenství.

Můžete se podívat na kvalitu pitné vody a odpadní vody.

Rádi vám pomůžeme při vyplňování potřebných formulářů na zákaznické lince 840 668 668.

nebo osobně na některém kontaktním místě společnosti MOVO,a.s.

Informace o podmínkách podání reklamace naleznete v Reklamačním řádu společnosti MOVO,a.s.

 

Hlášení havárií

Hlášení havárií:

840 668 668
601 276 276
(NONSTOP)

provolba 1
pro oblast Olomouc a Prostějov

provolba 2
pro oblast okresu Zlín

Žádost o informace o existenci inženýrských sítí

Potřebujete zjistit, zda v dané lokalitě jsou vodovodní a kanalizační sítě? Potřebujete získat data o vodárenských sítích.
Pak vyplňte žádost a informace vám bude zaslána.

Provozní doba ZC

Provozní doba zákaznických center:

Pouze po předchozí rezervaci!

 

Pondělí   8 – 12    13 -17

Středa    8 – 12    13 -17

Pátek      8 – 12

 

Pokladna uzavřena!