Úvod Zákazníci Závazky zákaznických služeb Závazky dostupnosti

Závazky dostupnosti

Zajistíme Vám co nejsnazší a nejrychlejší přístup k vodě.

Při budování nové vodovodní a kanalizační přípojky Vám předložíme cenovou nabídku prací do 5 pracovních dnů od přijetí veškeré projektové dokumentace. Realizace prací při budování nové vodovodní a kanalizační přípojky bude provedena dle dohody s Vámi nebo do 15 pracovních dnů od získání všech potřebných povolení a předání staveniště.

Nabídneme Vám termíny schůzek v přesně určeném časovém rozmezí a tyto termíny dodržíme.

V případě individuálně sjednávané schůzky Vám nabídneme časové rozmezí maximálně 2 hodiny a tento čas přesně dodržíme.

Přizpůsobíme naši otevírací dobu Vašim potřebám.

Telefonická zákaznická linka je Vám k dispozici 24h denně a 7 dní v týdnu. Zákaznická centra jsou otevřena od pondělí do pátku. V případě, že je vaše zákaznické centrum některý všední den uzavřeno, můžete si domluvit schůzku přímo na konkrétní hodinu.

· Technické havarijní situace řešíme 24 hodin denně 7 dní v týdnu.

První reakce (diagnostika situace na dálku) zaměstnanců na hlášení o havárii následuje nejpozději do 2 hodin.

 

V případě nedodržení uvedných lhůt Vám doručíme věcný dar.

Hlášení havárií

Hlášení havárií:

840 668 668
601 276 276
(NONSTOP)

provolba 1
pro oblast Olomouc a Prostějov

provolba 2
pro oblast okresu Zlín

Vyjadřovací portál SMV

Pomocí našeho vyjadřovacího portálu získáte informace o sítích v provozování naší společnosti a můžete vložit projektovou dokumentaci k vyjádření.