Úvod Zákazníci Závazky zákaznických služeb Závazky solidarity

Závazky solidarity

Pomáháme Vám v tíživé finanční situaci s cílem předejít přerušení dodávky vody.

Zákazníkům v tíživé finanční situaci (a platební morálkou v souladu se smluvními podmínkami) navrhneme individuální řešení.

 

Informujeme Vás v případě zjištění neobvykle zvýšené spotřeby vody.

Při vystavování faktur sledujeme Vaši spotřebu vody a informujeme Vás o nezvyklých výkyvech.

Hlášení havárií

Hlášení havárií:

840 668 668
601 276 276
(NONSTOP)

provolba 1
pro oblast Olomouc a Prostějov

provolba 2
pro oblast okresu Zlín

Žádost o informace o existenci inženýrských sítí

Potřebujete zjistit, zda v dané lokalitě jsou vodovodní a kanalizační sítě? Potřebujete získat data o vodárenských sítích.
Pak vyplňte žádost a informace vám bude zaslána.

Provozní doba ZC

Provozní doba zákaznických center:

 

Pondělí   8 – 12    13 -17

Úterý        pouze po domluvě

Středa     8 – 12    13 -17

Čtvrtek     pouze po domluvě

Pátek       8 – 12

 

Rezervační systém
Vyžaduje Adobe Flash Player